بلاگ تاریخچه برندها برند زارا: یکی از برترین نام‌های عرصه فشن

برند زارا: یکی از برترین نام‌های عرصه فشن

04 اسفند 1401
مطالعه 5 دقیقه
نویسنده:

پریسا کریمی

برند زارا: یکی از برترین نام‌های عرصه فشن

برند زارا ZARA یکی از غول‌های دنیای مد و لباس مردانه و زنانه در دو دهه اخیر است. برندی خوش‌نام و پرآوازه که همه ساله در فشن ویک‌های شرق و غرب جهان، عاشقان عرصه مد را با نمایش خیره کننده کت واک مدل‌هایش، شگفت زده می‌کند.

اشتراک گذاری:
کـــپی شد!

برند زارا (ZARA) یکی از غول‌های دنیای مد و لباس مردانه و زنانه در دو دهه اخیر است. برندی خوش‌نام و پرآوازه که همه ساله در فشن ویک‌های شرق و غرب جهان، عاشقان عرصه مد را با نمایش خیره کننده کت واک مدل‌هایش، شگفت زده می‌کند. معجون زیبایی، سادگی و کیفیت و همراهی با ترندهای فشن جهان، در محصولات زارا ، جلوه‌گری می کند. 

داستان زارا، برند مشکل‌پسندها!

 در سال 1975 میلادی توسط آمانسیو اورتگا در اسپانیا تاسیس شد و اکنون یکی از برترین نام‌های عرصه فشن به شمار می‌رود. برای عاشقان دنیای رنگارنگ مد و لباس به خصوص لاکچری‌گردها و مشکل پسندها، زارا همواره در فهرست بهترین انتخاب‌های آنان برای طراحی استایل کژوال و مجلسی بوده است. 

برند زارا از سال 2000 میلادی تا به امروز، در ده‌ها کشور جهان، محصولات خود را از طریق بیش از 2000 فروشگاه بزرگ و معتبر پوشاک مردانه و زنانه عرضه کرده و شمار قابل توجهی از پاساژهای لوکس شرق و غرب جهان، همواره محصولات زارا اسپانیا را از لباس عروس تا کیف و کفش زنانه و مردانه، در ویترین خود دارند. 

 زارا را باید یکی از پیشگامان عرصه فست فشن دانست. برندی پویا و خلاق با تنوع بالا و ظرفیت های سریع طراحی محصولات جدید از اکسسوری گرفته تا لباس شنا و لباس مردانه و زنانه شیک مجلسی و همچنین محصولات بچه‌گانه. ماموریت زارا در دنیای مد و لباس سبب شده تا شبکه جهانی مشتریان وفادار برند زارا، همواره منتظر محصولات نوآورانه خانه طراحی زارا باشند تا با تفکر خلاقانه طراحان این برند اسپانیایی، متفاوت دیده شوند. 

هر خانم و آقای شیک پوشی که قصد دارد بهترین انتخاب را برای طراحی پوشش خود در مناسبت های مختلف داشته باشد، محصولات زارا را می تواند برای طراحی استایل باشکوه خود، در نظر بگیرید.

 

محصولات زارا

 پوشاک، کیف، کلاه، زیورآلات خوش طرح و رنگ، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس شب شیک ، لباس خواب، پوشاک کودکان و لباس عروس، از جمله محصولات زارا بوده که در کنار دستکش و چتر و کلکسیون عطرهای خوش بو، گزینه‌های قابل توجهی برای انتخاب خاص پسندهای عرصه فشن به شمار می رود.

محصولات زارا مثل کیف و کفش و کتونی و بوت و شلوار لی، همواره توسط سلبریتی‌های دنیای سینما و ورزش استفاده می‌شود و اینفلوئنسرها و بلاگرهای مد و لباس نیز همواره پیشنهادات وسوسه کننده‌ای برای طراحی استایل باشکوه با زارا ارائه کردند که در هشتگ #ZARA اینستاگرام مشاهده می‌کنید. 

جدیدترین کالکشن‌های لباس و اکسسوری زارا که پای ثابت فشن ویک‌های جهانی است، انتخاب هوشمندانه شیک‌پوش‌های شرق و غرب به خصوص مشکل‌پسندهای ایرانی است. 

این برند میلیارد دلاری دنیای مد، صرفا محصولات لاکچری تولید نمی‌کند و میانگین قیمت محصولاتش از برندهای لوکسی مثل Burberry انگلیس کمتر است. لذا طیف گسترده‌ای از عاشقان دنیای فشن، با بودجه‌های گوناگون، قادر به خرید محصولات مختلف برند در طول سال هستند. 

اکسسوری‌های زارا، هم‌چنان یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها برای عاشقان عرصه فشن است تا استایل‌های دوست‌داشتنی داشته باشند. 

بیش از یک دهه است که امکان سفارش آنلاین و خرید محصولات زارا از نمایندگی های زارا در سراسر جهان وجود دارد. خرید از برند زارا یعنی همراه بودن با دنیای پر تحول فشن و خرید محصولی با کیفیت و مطمئن که با داشتنش، همواره احساس غرور و اعتماد به نفس می‌کنید. 

چگونه از زارا خرید کنیم؟

خرید از زارا ترکیه مثل خرید از زارا ایتالیا، آسان است. کافیست یکی از محصولات قابل سفارش برند زارا را از سایت های مختلف مشاهده کرده و پس از انتخاب جنس و طرح و رنگ، لینک آن را برای ثبت سفارش خرید، به ما بسپارید. 

قیمت زارا ترکیه در مقایسه با قیمت زارا فرانسه ارزان تر است و خرید آنلاین از زارا ترکیه در واقع فرصت خرید مستقیم از ترکیه را در اختیار طرفداران زارا قرار می دهد. هزینه نهایی خرید کیف زارا زنانه و خرید کیف زارا مردانه مثل خرید کفش زارا زنانه و مردانه و حتی خرید عطر زارا مردانه و زنانه، با توجه به قیمت دلار آمریکا و هزینه‌های پستی، متغیر است. 

اگر قصد خرید از برند زارا و جدیدترین محصولات خانه مد لوکس زارا اسپانیا را دارید و می خواهید استایلی شیک و باشکوه در مهمانی‌ها و استایل‌های کژوال داشته باشید، سفارش خرید محصولات زارا را در اسرع وقت انجام دهید. قیمت خرید لباس زنانه مجلس زارا و خرید کاپشن چرم مردانه زارا ، با روند صعودی دلار در ایران، هر سال افزایش پیدا می کند و این برای خاص‌پسندها، اتفاق خوبی نیست. 

خرید از زارا با بسپارتو

چه قصد خرید کت تک مردانه زارا دارید، چه کت جین مردانه زارا و حتی لباس مجلسی زارا، لینک محصول مورد نظر را در وب سایتی که مشاهده کردید، به ما ارجاع دهید. با ثبت درخواست و معرفی لینک به کارشناسان ما از طریق سایت بسپارتو، قیمت نهایی و زمان دریافت محصول مورد نظر به شما اطلاع رسانی می شود. 

پس از پرداخت هزینه، محصول انتخابی در اسرع وقت به نشانی پستی شما در یکی از 31 استان کشور، ارسال می شود. تا کنون هزاران نفر، محصولات زارا و دیگر برندهای معروف دنیا را از طریق بسپارتو، سفارش داده و با بهترین قیمت و کیفیت و تضمین سلامت، در مکان مورد نظر خود تحویل گرفته اند. 

برای شیک پوش شدن با زارا، فقط یک لینک فاصله دارید. هر محصولی که مد نظرتان هست را انتخاب و به کارشناسان ما اعلام کنید تا با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن، محصول را به شما تحویل دهیم تا در رویدادهای پیش رو، استایل باشکوه زارایی داشته باشید.  

اگر قصد خرید از زارا دارید، مثل خرید لباس مجلسی شیک زنانه برند زارا مستقیم از ترکیه، همین امروز درخواست خود را ثبت کنید. هم‌چنین اگر در جست‌وجوی خرید از برندهای معروف دنیای فشن و تحویل فوری و سریع جدید ترین محصولات برندها در نشانی خود در ایران هستید نیز امکان خرید از برندهای خارجی برای شما فراهم است. 

با  بهترین تخفیف خرید محصولات پوشاکی و اکسسوری زارا به خصوص سری‌های محدود در اختیار شماست! 

 

 

دیدگاه ها و نظرات خود را بنویسید

برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.