بلاگ تاریخچه برندها کوتون برند ترکی دنیای فشن

کوتون برند ترکی دنیای فشن

04 اسفند 1401
مطالعه 5 دقیقه
نویسنده:

پریسا کریمی

کوتون  برند ترکی دنیای فشن

کوتون یکی از برندهای سرشناس دنیای مد و لباس جهان  است که بر خلاف برندهایی مثل شنل و نایک، سابقه طولانی در روزگار فشن قرن بیستم ندارد. سال 1998 میلادی بود که این برند از استانبول، ظاهر شد.

اشتراک گذاری:
کـــپی شد!

کوتون را باید غول مد و لباس ترک‌ها دانست که از پایتخت گردشگری آن‌ها یعنی استانبول، وارد عرصه مد و لباس جهان شد و اکنون در ده‌ها کشور جهان محصولاتش را عرضه می‌کند. رشد سریع این غول لباس‌های کژوال و همراهی با ترندهای جهانی فشن، سبب شده تا کوتون ترک‌ها مثل H&M سوئدی‌ها، محصولاتی با کیفیت متوسط و قیمت مقرون به صرفه برای طیف‌های مختلف مردم داشته باشد. محصولات این برند را می‌توانید سفارش داده و در ایران با همان کیفیت اورجینال تحویل بگیرید. 

داستان KOTON برند ترکی دنیای فشن

کوتون یکی از برندهای سرشناس دنیای مد و لباس جهان  است که بر خلاف برندهایی مثل شنل و نایک، سابقه طولانی در روزگار فشن قرن بیستم ندارد. سال 1998 میلادی بود که این برند از استانبول، ظاهر شد. کوتون به فارسی، یعنی پنبه. محصولات این برند ترک، لباس‌های کژوال و خیابانی هستند. با کوتون، به دنبال لباس شیک مجلسی آن‌چنانی نباشید. 

همگامی و همراهی کوتون با ترندهای دنیای مد جهان سبب شده تا از برندهای FAST FASHION باشد و بتواند طیف‌ وسیعی از مشتریان مشکل‌پسند خود را همواره تا حد زیادی راضی نگه دارد. با آغاز هر فصل، غوغایی از محصولات کوتون را در بازار شاهد هستیم که در طرح‌ها و رنگ‌های دوست‌داشتنی با قیمت‌های مقرون به صرفه عرضه می‌شود. 

انعطاف و همراهی سریع خانه مد کوتون با ترندهای جهانی فشن، برنامه کسب و کار خلاقانه این غول است که توسط ییلماز ییلماز و گولدن ییلماز، هدایت می‌شود. این زن و شوهر ترک بیست و اندی سال پیش در بخش آُسیایی استانبول، بوتیکی را راه‌اندازی  کردند که 2 دهه بعد، یکی از غول‌های مد و لباس جهان شد. نخستین محصول این بوتیک کوچک، سال 1995 عرضه شد. بعد از گذشت 20 سال، بوتیک کوچک آنها تبدیل به کارگاه‌های بزرگ با صدها طراح حرفه‌ای و هزاران کارگر شد. 

سایت Koton.com برای عاشقان فشن در ایران و ترکیه و حتی خاورمیانه، یکی از پربیننده‌ترین‌ سایت‌ها برای انتخاب لباس و اکسسوری کژوال است. محصولات کوتون هم اکنون در صدها فروشگاه در سراسر جهان عرضه می‌شوند و میلیون‌ها مخاطب دارد. 

محصولات کوتون

محصولات کوتون در 4 دسته بندی اصلی: زنانه، مردانه، بچه‌گانه و نوزاد تولید می‌شود. 

محصولات زنانه کوتون بسیار متنوع است و می‌توان با آنها استایل‌های دوست‌داشتنی باشکوهی را در طی چهار فصل سال رقم زد. لباس زیر، پیراهن آستین بلند زنانه کوتون، شلوار زنانه کوتون، تیشرت آستین کوتاه زنانه کوتون، ست لباس خواب زنانه کوتون، پیراهن زنانه، دامن زنانه، لباس زنانه کوتاه، انواع هودی، انواع بلوز، دورس، شلوار جین، از جمله محصولات پر فروش زنانه این برند است. 

برای زنان، کوتون در تولید انواع و اقسام مایوهای خوش طرح و رنگ، لباس ورزشی، انواع کفش زنانه مخصوص پیاده روی هم فعال است. اگر قصد تکمیل تیپ و استایل بهاره و پاییزه دارید، اکسسوری‌های خوش ساخت ارزان قیمت کوتون را در نظر داشته باشید. 

محصولات مردانه کوتون هم طیف  گسترده‌ای از محصولات با طرح و رنگ متنوع و قیمت مقرون به صرفه را شامل می‌شود. ست لباس خواب مردانه کوتون، تیشرت آستین کوتاه مردانه کوتون، پیراهن آستین بلند مردانه کوتون، پلیور مردانه، سویشرت مردانه، انواع پیراهن و تیشرت و لباس راحتی و شلوار جین، از پرفروش‌ترین محصولات کوتون برای آقایان شیک پوش مشکل پسند است. 

اگر ورزشکار هستید، کیف و کفش و تاپ و شلوارک ورزشی کوتون را در نظر  داشته باشید که پاسخگوی همه نیازهای ورزشی شما خواهد بود. خرید اینترنتی کوتون ترکیه در ایران، در دسترس همه ورزشکاران عزیز است. 

چون کوتون محصولات ارزان قیمت به نسبت برندهای لاکچری تولید می کند، گزینه خوبی برای خریدهای خانوادگی بوده و مادران شیک‌پوش، به راحتی می‌توانند از محصولات جذاب و خوش دوخت کوتون برای طراحی استایل فرزند خود استفاده کنند. از شلوار و تیشرت و ژاکت و کاپشن بچه گانه کوتون گرفته تا پلیور و لباس دخترانه و پسرانه کوتون می توان انتخاب کرد. تاپ و اکسسوری‌های دخترانه کوتون نیز در سال‌های اخیر، با تنوع طرح و رنگ زیبایی همراه شده است. 

اکسسوری‌های کوتون شامل: جوراب، کلاه، دستمال سر، عینک، کمربند و کیف و گردن بند است. 

چگونه از کوتون خرید کنیم؟

خرید از کوتون ترکیه در ایران، آسان است. یکی از محصولات قابل سفارش برند کوتون را از سایت خرید اینترنتی کوتون مشاهده کرده و پس از انتخاب جنس و طرح و رنگ، لینک آن را برای ثبت سفارش خرید، در نوار جستجوی سایت بسپارتو قرار دهید، تا قیمت نهایی محصول و هزینه ارسال آن برای شما نمایش داده شود. 

صدها نوع محصول بچه‌گانه، نوزاد، مردانه و زنانه کوتون را می‌توان از ایران سفارش دهید و پس از ثبت سفارش، محصول را با همان کیفیت تولید شده و به صورت اورجینال در آدرس پستی خود در یکی از 31 استان کشور دریافت کنید. کافی است به منظور خرید اینترنتی پوشاک کوتون ، محصول را از هر نقطه جهان انتخاب و آن را در اسرع وقت دریافت کنید. 

خرید از کوتون هم آسان و هم سریع انجام می‌شود. در واقع خرید از برند کوتون برای همه شیک‌پوش‌های ایرانی که عاشقان استایل‌های کژوال همراستا با ترندها و رنگ سال هستند، امکان پذیر بوده و حتی می توان محصولات سری محدود کوتون 2022 به بعد را نیز در ایران دریافت نمود. 

خرید از برند کوتون با بسپارتو

برای شیک پوش شدن با محصولات متنوع کوتون به خصوص محصولات جدید این پادشاه البسه ترکی، فقط یک لینک فاصله دارید. هر محصولی از کوتون را که مدنظرتان است، انتخاب و به تیم بسپارتو بسپارید تا در رویدادهای ورزشی و کافه‌گردی و مهمانی‌ها، با استایل باشکوه کوتونی گام بردارید. 

خرید از برند کوتون ترکیه در ایران، در وقت و پول شما در روزگار نوسانات شدید دلار، صرفه جویی خواهد کرد و شما می توانید کیف و کفش و لباس و اکسسوری‌های کوتون را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در ایران تحویل بگیرید. 

اگر قصد خرید محصولات کیف و کفش و لباس و اکسسوری کوتون دارید، همین امروز درخواست خود را ثبت کنید. هم‌چنین اگر در جست‌وجوی خرید از برندهای معروف دنیای فشن و تحویل فوری و سریع جدیدترین محصولات برندها در آدرس خود در ایران هستید، امکان خرید از برندهای خارجی را برایتان فراهم کردیم.  

 

 

دیدگاه ها و نظرات خود را بنویسید

برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.