بلاگ تاریخچه برندها معرفی برند پوما

معرفی برند پوما

04 اسفند 1401
مطالعه 5 دقیقه
نویسنده:

پریسا کریمی

معرفی برند پوما

برند پوما با شعارهایی مثل: با ما شجاع باشید و اعتماد به نفس داشته باشید، شکوه سادگی را در محصولات با کیفیت ورزشی به تصویر کشیده است. پوما نیز مثل نایکی و آدیداس، برای تولید کفش‌های خود که سبد فروش قابل توجهی دارد، از فناوری منحصر به فرد استفاده می کند تا

اشتراک گذاری:
کـــپی شد!

پوما یکی از غول‌های طراحی و تولید لباس و اکسسوری‌های ورزشی از سرزمین آدیداس است. پوما با بیش از 80 سال قدمت، یکی از پیشگامان تولید البسه ورزشی در جهان بوده که بسیاری از فوق‌ستاره‌های ورزشی و سلبریتی‌های عرصه هنر، فرهنگ و سیاست نیز محصولاتش را بر تن دارند. محصولات مختلف این برند سرشناس ورزشی آلمانی را می‌توانید سفارش داده و در ایران با همان کیفیت اورجینال با بهترین قیمت، تحویل بگیرید. 

داستان PUMA غول ورزشی آلمانی‌ها

پوما، محصول یک اختلاف نظر و عقیده در میان دو برادر به نام آدولف و رودلف بود. برادران داسلر، که در صنعت کفش آلمان پیش از جنگ جهانی اول با نام آدیداس مشغول به کار بودند، تصمیم گرفتند که با برند خود، محصولاتی را روانه بازار آلمان کنند. این  رودولف داسلر بود که در شهر Herzogenaurach آلمان در سال 1948 میلادی، پوما را تاسیس کرد. 

این شرکت با نماد PUM در بازار بورس آلمان حضور داشته و قریب به 14 هزار کارمند در سراسر جهان دارد. زیرمجموعه‌های برند پوما نام‌هایی  چون: COBRA GOLFM SITCHID و FUEL FOR FANS  است. پوما در سایت اصلی خود، با شعار: سریع‌ترین برند ورزشی جهان، محصولاتش را معرفی می‌کند. برای بعضی‌ها، محصولات ورزشی برند پوما، ظرفیتی برای تغییر بازی است. ارزش‌های پوما، پویا و پایدار و پرشتاب است و نیازسنجی مصرف کننده، در کانون توجه کسب و کار این شرکت نوآور و همیشه پرتلاش قرار دارد. 

برند پوما با شعارهایی مثل: با ما شجاع باشید و اعتماد به نفس داشته باشید، شکوه سادگی را در محصولات با کیفیت ورزشی به تصویر کشیده است. پوما نیز مثل نایکی و آدیداس، برای تولید کفش‌های خود که سبد فروش قابل توجهی دارد، از فناوری منحصر به فرد استفاده می کند تا محصولاتی سبک و راحت را برای عاشقان سرعت، تولید کند. 

پوما، یادآور پرش گربه‌ای چابک به نام پوما است که امکان پرش بلند دارد. روی همه محصولات پوما، این حیوان خودنمایی می‌کند. برند PUMA، نشان‌گر چابکی، سرعت، خلاقیت و قدرت است. مثالی کم‌نظیر از قدرت برند در عرصه فشن جهانی. 

کسب 4 مدال طلای المپیک توسط جسی اوونز در مسابقات المپیک سال 1936 میلادی برلین در روزگار نازی‌ها در حالی که کفش پوما بر تن داشت، تاثیر ژرفی در برندینگ این غول آلمانی به راه انداخت. 

محصولات پوما

محصولات پوما در 3 دسته زنانه، مردانه و بچه گانه تولید می‌شود. محصولات زنانه پوما، انتخاب هوشمندانه‌ای برای بانوان شیک پوش مشکل‌پسند است که قصد دارند با محصولات ورزشی پوما، استایل‌های دوست‌داشتنی باشکوه کژوال را در خانه و ورزشگاه و حتی محل کار رقم بزنند. 

محصولات زنانه پوما شامل: لگ و ساپورت زنانه پوما، شلوار و شورت و دامن ورزشی زنانه پوما، کفش ورزشی زنانه پوما، کفش اسپرت و کتانی زنانه پوما، تاپ زنانه پوما، تاپ، بلوز، تیشرت ورزشی زنانه، پیراهن، بلوز و تونیک زنانه ، سویشرت و گرمکن ورزشی زنانه است. به این‌ لیست باید کلکسیونی از اکسسوری‌های جذاب مثل کیف و شال و کلاه و دستکش نیز اضافه کرد. 

محصولات مردانه پوما، طیف گوناگونی از محصولات ورزشی و غیر ورزشی را شامل می‌شود. مثل: شلوار و شورت ورزشی مردانه پوما، شلوار اسپرت و راحت مردانه پوما، تیشرت مردانه پوما، تیشرت ورزشی مردانه پوما، شلوارک مردانه پوما، کاپشن بهاره پاییزه مردانه، کاپشن ورزشی و کوهنوردی مردانه، کفش اسپرت و کتانی مردانه، کوله پشتی مردانه، کفش ورزشی مردانه، دمپایی مردانه، لگ لباس جذب ورزشی مردانه و کفش اسپرت کتابی. 

برای خرید از برند پوما می‌توانید محصولات بچه‌گانه را نیز برای کودکان و نوجوانان در نظر داشته باشید. بلوز شورت و شلوار بچه گانه پوما، پیراهن بلوز و تونیک بچه گانه، لباس ست بچه گانه، شلوار شورت بچه گانه، کفش اسپرت و کتانی بچه گانه، کفش ورزشی بچه گانه، تاپ بلوز و تیشرت ورزشی بچه گانه و شلوار و شورت ورزشی بچه گانه از محصولات با کیفیت و پر فروش PUMA برای این گروه سنی است. 

چگونه از پوما خرید کنیم؟

در واقع خرید محصولات پوما اصل سخت نیست و خیلی گران هم نیست! با محصولات مردانه، زنانه و بچه‌گانه پوما که در بالا اشاره کردیم، پوشش ورزشی شیک و دوست‌داشتنی در میادین ورزشی آماتور تا حرفه‌ای در اختیار مشتریان است تا به قول پوما، شجاع و چالاک باشند.

 به منظور خرید از پوما، می توانید یکی از محصولات قدیم یا جدید قابل سفارش برند پوما را از سایت‌ها مشاهده و پس از انتخاب جنس و طرح و رنگ، لینک آن را برای ثبت سفارش خرید، به ما بسپارید. 

صدها نوع محصول پوما را می‌توان با خرید اینترنتی محصولات پوما سفارش داد و پس از ثبت سفارش، محصول را با همان کیفیت تولید شده و به صورت اورجینال در محل زندگی خود در یکی از 31 استان کشور، دریافت کرد. مثل خرید اینترنتی کفش پوما زنانه یا خرید اینترنتی کتانی پوما مردانه. 

کافی است محصول را از فروشگاه‌های مختلف در هر نقطه جهان انتخاب و آن را در اسرع وقت دریافت کنید. خرید از برند پوما برای همه ورزشکاران ایرانی که علاقمند به طراحی استایل شیک با محصولات این برند هستند، امکان پذیر بوده و حتی می‌توان محصولات سری محدود کیف و لباس پوما را نیز در ایران دریافت نمود. 

برای شیک پوش شدن با محصولات ورزشی متنوع پوما به خصوص محصولات جدید این پادشاه البسه ورزشی آلمانی، فقط یک لینک فاصله دارید. هر محصولی از پوما که مدنظرتان هست، انتخاب و به کارشناسان ما اعلام کنید تا با بهترین قیمت و سریع ترین زمان، محصول را به شما تحویل دهیم.

خرید از برند پوما آلمان در ایران، در وقت و پول شما در روزگار نوسانات شدید دلار، صرفه جویی خواهد کرد و شما می‌توانید محصولات پوما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در ایران تحویل بگیرید. 

اگر قصد خرید محصولات کیف و کفش و لباس و اکسسوری ورزشی پوما آلمان را دارید، همین امروز درخواست خود را ثبت کنید. هم‌چنین اگر در جست‌وجوی خرید از برندهای معروف دنیای فشن و تحویل فوری و سریع جدیدترین محصولات برندهای دنیا در ایران هستید، بسپارتو امکان خرید از برندهای خارجی را برایتان فراهم نموده است.  

 

 

دیدگاه ها و نظرات خود را بنویسید

برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.