بلاگ تاریخچه برندها برند نایک: پادشاه البسه ورزشی

برند نایک: پادشاه البسه ورزشی

04 اسفند 1401
مطالعه 4 دقیقه
نویسنده:

پریسا کریمی

برند نایک: پادشاه البسه ورزشی

این شرکت چندملیتی سهامی‌عام در بورس آمریکا، در زمینه طراحی و تولید محصولات مثل کفش ورزشی، پوشاک ورزشی و تجهیزات ورزشی فعالیت دارد. بزرگ‌ترین تولید کننده کفش ورزشی و البسه ورزشی و اکسسوری ورزشکاران در جهان است.

اشتراک گذاری:
کـــپی شد!

نایک و آدیداس مثل پپسی و کوکاکولا، دو رقیب همیشگی و با نفوذ در کسب و کار جهانی هستند. نایک آمریکا و آدیداس آلمانی‌ها، بیش از نیم قرن است که در صدر انتخاب مشکل‌پسندها قرار داشته و برای خرید کفش و لباس ورزشی، سراغ این دو برند خوش‌نام می‌روند. محصولات هر دو برند را می‌توانید از طریق بسپارتو سفارش داده و در ایران دریافت کنید. 

داستان NIKE، همراه محبوب ورزشکاران جهان

از نظر بعضی‌ها، اگر اینترنت یعنی گوگل و اپل، کیف و کفش و لباس ورزشی هم یعنی نایک و آدیداس! نایک یا نایکی را بیل بارون و فیل نایت، سال 1964 تاسیس کردند. هر دو، مربی و فعال ورزشی بودند و به فکر عرصه محصولات ورزشی با کیفیت برای بهبود عملکرد شاگردان افتادند که در نهایت منجر به خلق نایک شد. نایک را الهه پیروزی در اسطوره‌های یونان باستان می‌دانند. حضور نایک در رقابت های دوومیدانی دهه هفتاد قرن بیستم میلادی، زمینه تاریخ‌سازی آن را در عرصه مد ورزشی فراهم کرد. 

از دهه هشتاد میلادی قرن بیستم بود که نایک با معرفی فناوری NIKE AIR در رقابت‌های تنیس و دومیدانی، در کانون توجه ورزشکاران جهان قرار گرفت. پر فروش‌ترین برند ورزشی سال‌های پایانی قرن بیستم در آمریکا، توانست با اتکا به قدرت ایده‌های خلاقانه خانه مد خود و استراتژی‌های موفق بازاریابی و فروش، سلطان صنعت کیف و کفش و لباس ورزشی جهان شود. محصولات نایک هم اکنون در بیش از 100 کشور جهان از طریق هنایکن فروشگاه عرضه می‌شود. 

 

 

محصولات نایک

این شرکت چندملیتی سهامی‌عام در بورس آمریکا، در زمینه طراحی و تولید محصولات مثل کفش ورزشی، پوشاک ورزشی و تجهیزات ورزشی فعالیت دارد. بزرگ‌ترین تولید کننده کفش ورزشی و البسه ورزشی و اکسسوری ورزشکاران در جهان است. در رقابت‌های المپیک و جام جهانی، شاهد نقش‌آفرینی نایک در همراهی با سوپراستارهای ورزشی هستیم. 

بهترین دوندگان، فوتبالیست‌ها و به طور کل، بزرگان ورزش جهان، محصولات نایک را بر تن دارند. 

محصولات نایک، طیف گسترده‌ای از محصولات را برای ورزشکاران آماتور و حرفه‌ای عرضه کرده است. مثل: کیف کمری نایک، دمپایی نایک، اکسسوری‌های نایک، ساک ورزشی، کوله پشتی، کفش فوتسال مردانه نایک، کفش فوتبال مردانه نایک، کفش فوتسال زنانه، کفش فوتبال زنانه نایک، کفش پیاده روی زنانه نایک، کفش پیاده روی مردانه نایک، کفش تنیس خاکی نایک، سویشرت زنانه، کفش ترینینگ، کفش لایف استایل، کفش زنانه نایک ایر مکس (NIKE AIR MAX BELLA) و کلکسیونی از نیم تنه، بوت، تاپ و لگ. 

محصولات نایک بر خلاف تصور عموم، به کیف و کفش و لباس ورزشی خلاصه نمی‌شود. عاشقان اکسسوری، از این وسایل برای تکمیل تیپ‌های باشکوه ورزشی خود استفاده می‌کنند. اکسسوری‌های نایک که قابل سفارش از ایران و دریافت در آدرس مورد نظر شما است، طیفی از اکسسوری‌های مخصوصا ورزشکاران را شامل می‌شود:

لوازم بدنسازی نایک، کلاه، جوراب، دستکش، کش مو، بطری آب، هدبند، مچ بند، مت یوگا، دستمال سر، اسکارف، ساق بند، لوازم مخصوص شناگران، ساق دست از جمله اکسسوری‌های پر فروش برند نایکی هستند که سالانه میلیون‌ها عدد از آنها در شرق و غرب جهان به فروش می‌رسد. 

اگر به دنبال کیف‌های ورزشی و اسپورت هستید، نایکی را در نظر داشته باشید. کوله پشتی، کیف کمری، شوز بگ، کیف رودوشی و انواع ساک در طرح ها و رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف، بخشی از محصولات کیفی برند نایکی را تشکیل می‌دهند که کیفیت دوخت و جنس عالی برای همراهی ورزشکاران در موقعیت‌های گوناگون دارند. 

چگونه از نایک خرید کنیم؟

خرید از نایکی آسان است. یکی از محصولات قدیم یا جدید قابل سفارش برند نایک را از سایت های مختلف مشاهده کرده و پس از انتخاب جنس و طرح و رنگ، لینک آن را برای ثبت سفارش خرید، به ما بدهید. 

بیش از 100 نوع محصول نایک را می‌توان از ایران سفارش داد و پس از ثبت سفارش، محصول را با همان کیفیت تولید شده و به صورت اورجینال در محل زندگی خود در یکی از 31 استان کشور، دریافت کرد. فرقی نمی‌کند که شما کجای ایران ساکن هستید و محصول نایکی مورد نظر شما در فروشگاه‌های کشورهای اطراف ایران در دسترس هست یا خیر. 

کافی است محصول را از هر نقطه جهان انتخاب و آن را در اسرع وقت دریافت کنید. خرید از نایک آسان است. خرید از برند نایک برای همه ورزشکاران ایرانی که علاقمند به طراحی استایل شیک با محصولات نایک هستند، امکان پذیر بوده و حتی می توان محصولات سری محدود نایک را نیز در ایران دریافت نمود. 

خرید از برند نایک با بسپارتو

برای شیک پوش شدن با محصولات متنوع نایک به خصوص محصولات جدید این پادشاه البسه ورزشی، فقط یک لینک فاصله دارید. هر محصولی از نایک را که مد نظرتان هست، انتخاب و لینک آن را در صفحه اصلی بسپارتو در نوار جستجو قرار دهید. بسپارتو با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان، محصول را به شما تحویل می‌دهد تا در رویدادهای ورزشی، با استایل باشکوه نایکی گام بردارید. 

خرید از برند نایک ترکیه مثل خرید نایک اصل یا خرید نایک ایر جردن، خرید نایک ایر فورس و خرید نایک بلیزر اصل، برای همگان فراهم بوده و شما می توانید کیف و کفش و لباس و اکسسوری‌های نایک را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در ایران تحویل بگیرید. 

اگر قصد خرید محصولات کیف و کفش و لباس و اکسسوری نایک دارید، همین امروز درخواست خود را ثبت کنید. هم‌چنین اگر در جست‌وجوی خرید از برندهای معروف دنیای فشن و تحویل فوری و سریع جدیدترین محصولات برندها در آدرس خود در ایران هستید، امکان خرید از برندهای خارجی برای شما فراهم است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات خود را بنویسید

برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.