بلاگ دانستنی چگونه از سایت ترندیول خرید کنیم؟

چگونه از سایت ترندیول خرید کنیم؟

29 مرداد 1402
مطالعه 3 دقیقه
نویسنده:

هلیا هوشمند

چگونه از سایت ترندیول خرید کنیم؟

سایت ترندیول (Trendyol) یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سایت‌های فروشگاهی برای خرید آنلاین در ترکیه است.

اشتراک گذاری:
کـــپی شد!

   معرفی سایت ترندیول   

سایت ترندیول (Trendyol) یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سایت‌های فروشگاهی برای خرید آنلاین در ترکیه است. همچنین خرید انواع برند خارجی جهانی و محصولات مدرن از این فروشگاه امکان‌پذیر بوده و شما می‌توانید از تخفیفات بی‌نظیر آن برخوردار شوید. این سایت شهرت خود را به دلیل ارزان فروشی ، حراجی های متعدد ، تنوع زیاد برندها و محصولات کسب کرده است.  ترندیول دارای فروشگاه و شعبه نیست. ترندیول یک شرکت دانش بنیان است با نام کامل  (DSM Grup Danışmanlık İletişim ve Satış Ticaret A.Ş)  که در سال 2010 تاسیس شد.

 

تقریبا تمام برندهای معروف پوشاک ترکیه مانند کوتون (Koton) ، دیفکتو(Defacto) ، ال سی وایکیکی (LC Waikiki)، ساتین (Sateen)، ماوی (Mavi) و ... محصولات خود را در سایت ترندیول عرضه میکنند. علاوه بر برندهای ترک ، برندهای جهانی و محبوب ترکیه را در فروشگاه اینترنتی ترندیول میتوان یافت. برندهای معروفی مانند نایک ، پوما ، آدیداس ، کاسیو ، زارا ، همیلتون و ... از آن دسته اند.

 

 علاوه بر این، فروشگاه ترندیول به عنوان یک پلتفرم مارکت‌پلیس (Marketplace) نیز عمل می‌کند که به فروشندگان و فروشگاه‌های آنلاین اجازه می‌دهد تا محصولات خود را به فروش برسانند و به بازاریابی و فروش آنلاین خود بپردازند. برای دسترسی به سایت Trendyol و استفاده از خدمات آن، می‌توانید آدرس سایت ترندیول (www.trendyol.com) را در مرورگر وب خود وارد کنید. در این سایت، می‌توانید به طور آنلاین محصولات موردنظر خود را جستجو کنید، از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه بهره‌مند شوید و سفارشات خود را ثبت کنید.

تخفیف ­های ترندیول به چه صورت می­باشند و چه انواعی دارند؟

صفحه اصلی سایت ترندیول، لیست تمامی حراجی های فعال را با مدت زمان باقی مانده از حراجی به شما نشان می دهد.شما میتوانید با کلیک بر روی هر کدام به صفحه مربوط به آن حراجی هدایت شوید و میتوانید به صورت کامل و دقیق آن را مشاهده کنید.

تخفیف های ترندیول به سه دسته تقسیم میشوند که شامل موارد زیر هستند:

   1- تخفیف عمومی محصول در ترندیول   
   2- تخفیف در سبد ترندیول   
   3- تخفیف یکی بخر دو تا بِبَر ترندیول   

   تخفیفات عمومی:   همان گونه که از اسم این کالا مشخص است، این نوع تخفیف از مرسوم ­ترین تخفیفات است و تقریبا بر روی عموم   محصولات  اعمال 

می­گردد.

   تخفیف در سبد:   این تخفیف وقتی اعمال می شود که شما کالای مورد نظر را به سبد خرید سایت ترندیول اضافه کنید و به صفحه ی پرداخت بروید. مشخصه این تخفیف عبارت(SEPETTTE)بعلاوه یک عدد به درصد است که در بنر آن بوتیک یا در کنار آن محصول درج شده است.

   تخفیف یکی بخر دو تا بِبَر:   نشانه این تخفیف وجود عبارت 1TL  2.ÜRÜN یا عبارت 1 ALANA 1 BEDAVA میباشد. با مشاهده­ ی این عبارات در کنار محصولات، باید متوجه شوید که این محصول در دسته ­بندی این نوع تخفیف، قرار می­گیرد و شما با خرید دو محصول، پول یکی از آن­ها را پرداخت می­کنید.

 

تخفیف ها و حراج های بزرگ ترندیول 

 ترندیول (Trendyol) در طول سال برای مشتریان خود تخفیف‌ها و حراج‌های بزرگی را برگزار می‌کند. این تخفیف‌ها و حراج‌ها معمولاً در رویدادهای خاص و فصلی برگزار می‌شوند.

به عنوان مثال، رویدادهایی مانند (Black Friday) جمعه سیاه و(Cyber Monday) دوشنبه سایبری که در نوامبر هر سال برگزار می‌شوند، از جمله رویدادهایی هستند که در آنها تخفیفات بزرگی در Trendyol ارائه می‌شود. در این مناسبت‌ها مشتریان می‌توانند از تخفیفات ویژه بر روی محصولات مختلف از جمله لباس و پوشاک، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و الکترونیکی و غیره بهره‌مند شوند.ترندیول (Trendyol)  به طور مداوم حراج‌ها و تخفیفات فصلی را برای مشتریان خود برگزار می‌کند. این حراج‌ها و تخفیفات معمولاً با توجه به فصل‌های سال و مناسبت های خاص مانند عیدفطر، روز مادر، روز پدر، ولنتاین و... ترتیب داده می‌شوند.

دسته بندی های ترندیول

   نکته*در قدم اول شما عزیزان برای ورود به سایت ترندیول باید از نرم افزار تغییر آی پی (فیلترشکن) استفاده کنید.   

صفحه اول سایت ترندیول دارای نه دسته کلی میباشد که به ترتیب عبارتند از:

 مردانه:  Erkek

 زنانه :  KADIN 

 کودکانه : ÇOCUK 

 وسایل اساسی منزل:  EV & YAŞAM  

 سوپرمارکت:  SÜPERMARKET  

 آرایش و بهداشتی:  KOZMETİK  

 کیف و کفش:  ÇANTA & AYAKKABI  

 ساعت و لوازم جانبی:   SAAT & AKSESUAR  

 وسایل الکترونیکی: ELEKTRONİK  

دیدگاه ها و نظرات خود را بنویسید

برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.